Wat is Shoppi
    Promotie
    Referenties
    Voorwaarden
    Veelgestelde vragen
    Inschrijven
    Maatwerk
    Hosting
    Deelnemers

 

Veelgestelde vragen
Naar aanleiding van onze eerste leafletactie in Utrecht zijn er nogal wat dezelfde vragen op ons afgekomen. Omdat meer mensen deze vragen zouden kunnen hebben, willen we de antwoorden op die vragen graag online ter inzage bieden. Staat uw vraag er niet bij? Stuur 'm op naar info@shoppi.nl en we zetten vraag en antwoord op de site.

Vraag: Ik heb al een website, wat is precies mijn voordeel?
Antwoord: Naast een website krijgt u bij Shoppi veel meer. U beschikt over een webwinkel, en uw producten worden via meerdere kanalen verkocht. Uw producten worden sneller door een klant gevonden als ze op meerdere plekken worden aangeboden. Vooral als u uw product aanbiedt op plaatsen waar zowieso veel mensen komen. In internet theminologie heet dat een portal. Shoppi wil een marktplaats worden waar u tegen gering tarief over een A-lokatie kunt beschikken.

Vraag: Als ik besluit mee te doen, wat moet ik dan allemaal regelen?
Antwoordt: U vult het aanvraagformulier in op de website, en in principe regelen wij de rest.
Wel sturen we nog een contract op wat ondertekend dient te worden vanwege rechtsgeldigheid. Als u dat ondertekend terugstuurt of naar ons faxt, regelen wij de verhuizing van het domein. Vervolgens krijgt u een website en of shop, die u kunt vullen met producten.

Vraag: Hoeveel Shoppi's zijn er op dit moment?
Antwoord: Bij de introductie in Utrecht op 7 december 2003 zijn er 3 bedrijven met een Shopppi.